Zapowiedziano Oriental Empires - turową strategię o podboju starożytnych Chin

Firma Iceberg Interactive zapowiedziała turową strategię Oriental Empires, której akcja toczyć się będzie starożytnych Chinach. W planach jest jedynie wersja pecetowa. Obecnie twórcy nie są w stanie podać żadnej, nawet przybliżonej daty premiery pełnej wersji. Wiemy za to, że wczesna edycja trafi do sprzedaży na Steam Early Access latem tego roku. Warto wspomnieć, że na czele projektu stoi Robert T. Smith, który pełnił rolę głównego projektanta przy Medieval II: Total War oraz Armada 2526. Ponadto w zespole produkcyjnym znalazł się także inny weteran studia Creative Assembly, czyli John Carline, który był głównym artystą przy kilku odsłonach serii Total War.

Celem autorów jest realistyczne odtworzenie historii oraz cywilizacji Chin. Gra obejmie swoim zakresem okres trzech tysięcy lat – od roku 1500 p.n.e. aż po 1500 rok. Zabawę rozpoczniemy jako wódz niewielkiego plemienia i naszym zadaniem ma być oczywiście przeobrażenie go w wielkie imperium. W tym celu będziemy uprawiali ziemię, gromadzili surowce, wznosili nowe miasta oraz werbowali i szkolili amię.

Konieczne ma być ustalanie praw, konstruowanie budynków, prowadzenie badań nad nowymi technologiami, jak również rozwijanie kultury oraz dbanie o zaspokajanie religijnych potrzeb podwładnych. To ostatnie odegra kluczowa rolę, gdyż ostatecznym celem gracza będzie sprawienie, aby jego cesarz został powszechnie uznany przez chińskie społeczeństwo za Syna Niebios i prawowitego władcę świata.

Oczywiście, nie tylko my będziemy mieli chrapkę na tytuł cesarza. Dlatego konieczne ma być podporządkowywanie sobie innych stronnictw, czego będziemy mogli dokonać zarówno siłą, jak i dyplomacją. W sumie w grze znajdziemy szesnaście frakcji dysponujących unikalnymi cechami i na początku rozgrywki wybierzemy, którą z nich pokierować. Wszystko to rozgrywane będzie na obszernej mapie, dokładnie odtwarzającej geografię Chin i Mongolii.

Naturalnie podczas zabawy nie unikniemy także wojen. Bitwy mają imponować rozmiarami i będą mogły w nich brać udział tysiące jednostek. Twórcy obiecują, że w ramach każdego oddziału wyraźnie widoczne będą odmienne twarze i ubiory, tak abyśmy nie dowodzili armiami klonów. Starcia rozgrywane mają być w systemie turowym, na tej samej mapie, na której zajmować się będziemy zarządzaniem imperium i kluczową rolę odegrają aspekty takie jak formacje oraz sprawne wykorzystywanie ukształtowania terenu.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine


Klemens
2015-04-19 08:05:43